Вільнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
Майстер- клас з образотворчого
мистецтва
на тему:
«Використання нетрадиційних технік малювання
на уроках образотворчого мистецтва»
ТВОРЧА
РОБОТА «ПОЛЯНА КВІТІВ»
Підготувала учитель
образотворчого мистецтва Бузова О.О.
Січень 2019р.
Творче завдання: Зобразити поляну квітів застосовуючи нетрадиційні
техніки малювання (набризг, штампування паралонкою, відбиток повітряною
кулькою, малювання мастихіном, пальчиковий живопис)
Мета: сприяти розвитку творчих здібностей учнів; розвивати в них почуття краси,
ритму, художнього смаку, творчої уяви, фантазії; навчити учнів творчо мислити,
вільно проявляти себе в різних видах діяльності через розвиток художньо-творчих
здібностей, уміння користуватися засобами нетрадиційного малювання; навчити
учнів зєднувати в одному малюнку різні техніки та матеріали для отримання
виразного образу.
Обладнання: матеріали для виконання роботи (лист ватману А-3,
гуаш, пензлі, ємність з водою, паралонка, повітряні кульки, палітра, серветки,
картон), дитячі роботи – зразки різних технік, зразок творчої роботи;
відео-ролик «Спалах квітів у розписах барвників»
Хід заняття:
Кажуть, що в кожній дитині живе геній. Незрозуміло, правда, який саме. І головне завдання
педагогіки – відшукати цього генія.
- Вступ.
Головна мета нетрадиційних технік
малювання – це відсутність страху помилки. Малюнок легко виправити, достатньо
щось підмалювати. Це надає впевненості в своїх силах.
Нетрадиційні методи малювання – це
спосіб створення нового, оригінального твору мистецтва, в якому гармонює все: і
колір, і лінії, і сюжет. Це велика можливість для дітей міркувати, пробувати,
експерементувати, а, найголовніше, самовиражатися.
Хочу зазначити , що нетрадиційні техніки малювання є цікавими дітям різного
віку.
- Ознайомлення з видами технік.(показ
зразків та короткий аналіз)
Монотипія, акватипія,
набризгування, штампування різними матеріалами, відбитки, ниткографія, гратаж, пальчиковий
живопис, малювання мастихіном...
- Творча практична робота.
·
Ознайомлення
з матеріалами для роботи (кульки, паралонки, мастихін, пензлі) та техніками,
які будуть застосовуватись .
·
Аналіз
зразка творчої роботи
·
Показ
послідовності роботи та практична діяльність:
-
горизонтальний
формат А-3
-
розводимо
фарбу на палітрі до рідкого стану і робимо набризги світлими кольорами жовтої
фарби
-
на
палітру до жовтого добавляємо зеленого кольору і робимо штампування паралонкою
в нижній частині листа
-
на
кульку наносимо фарбу декількох кольорів і робимо відбитки ( враховуємо, що
квіти , які знаходяться далі, будуть світлішими та меншими, а ті, що ближче –
яскравішими та більшими), дефекти можна виправити повторним нанесенням фарби та
штампом
-
стебла
та листя виконуємо мастихіном зеленою фарбою (на край картону пензлем наносимо
фарбу і робимо відбитки)
-
для
завершення композиції використовуємо пальчиковий живопис
- Підсумок.
Узагальнення та виставка творчих
робіт учасників.
- Рефлексія.
Перегляд відеоролику «Спалах
квітів у розписах барвників»
Немає коментарів:
Дописати коментар