Завдання для 4-А класу
|
|
Рисунок
|
Підсумкова творча композиція «Моє місто»,
продовження роботи над композицією, перенесення ескізу на формат А-2, початок
роботи штрихуванням чи заливка аквареллю;
|
Живопис
|
Творчий тематичний натюрморт- підсумкова робота-
за розробленими та затвердженими ескізами продовжуємо роботу, перенесення на
формат А-2 конструктивного рисунку натюрморту, початок роботи в кольорі.
|
Композиція
|
Творча тематична композиція (продовження роботи над дипломним проектом),
перенесення ескізів на фомат, прорисовка
та уточнення деталей, початок роботи в матеріалах;
|
Скульптура
|
Виконати обємну фігуру людини в
характерному русі (фольга, папір, клей), продовжити роботу над виготовленням
скульптури. https://www.youtube.com/watch?v=KiHZ2y0aDtI замес массы из туалетной бумаги https://www.youtube.com/watch?v=Ys5FpWX-SL0 лесовичек изготовление
|
Теорія
мистецтва
|
|
Бесіди
|
Переглянути майстер-класи «Вчимося у майстрів» https://www.pinterest.com/pin/863283822299533189/ вечер на озере https://www.pinterest.com/pin/394416879861071230/ пейзаж масляной пастелью на блозі https://oksanabuzova.blogspot.com
|
ДПМ
|
Синтез
різних видів паперу. Підсумкова робота, аплікація з журнального паперу –
мозаїка на одну з тем: «Пейзаж», «Натюрморт», «Птахи», «Портрет» (А-3,
каталоги, журнали, клей), розробити ескіз, перенести на формат рисунок,
розпочати аплікацію-мозаїку.
|
– Виконати
етюди весняних квітів (акварель, А-4);
– Підсумкова робота- багатоплановий пейзаж з
визначеним станом природи (А-3, гуаш чи акварель)
|
|
Завдання на весь період до закінчення навчального року!
|
Завдання
для 2-А класу
|
Виконати натюрморт підсумковий –
із сірим чи білим предметом на тлі, пофарбованому у чисті кольори (А-2,
гуаш), побудова малюнку натюрморту, уточнення деталей, перша прописка гуашшу;
|
|
Композиція
|
Підсумкова контрольна композиція «Три
птахи», зображення персонажів повинно бути контрасним (за розміром, ритмом,
силуетом, кольором) (А-2, гуаш) розробка ескізу композиції, затвердження та
перенесення на формат рисунку.
|
Скульптура
|
Ажурний рельєф на анімалістичну
тематику (солоне тісто з допрацюванням гуашью), продовження роботи над
рельєфним зображенням;
|
ДПМ
|
Підсумкова тематична композиція,
аплікація з журнального паперу – мозаїка на одну з тем: «Пейзаж»,
«Натюрморт», «Птахи», «Портрет» (А-3, каталоги, журнали, клей), розробити
ескіз, перенести на формат рисунок, розпочати аплікацію-мозаїку.
|
Пленер
|
– Підсумкова
робота – композиція «на пленері» (А-3, матеріали на вибір), розробити ескіз,
пренести на формат, розпочати роботу в матеріалах.
|
Теорія
мистецтва
|
Мистецтво
18-19ст. Мистецтво Іспанії, французький живопис.
|
Бесіди
|
Переглянути
майстер-класи «Вчимося у майстрів» https://www.pinterest.com/pin/394416879861071230/ пейзаж масляной пастелью
https://www.pinterest.com/pin/672514156840044120/ пейзаж с водой |
Завдання на час карантину з 06.04.20 по 24.04.20
для 4-А класу
|
|
Композиція
|
Розробка ескізів до творчої тематичної
композиції (продовження роботи над дипломним проектом);
|
Живопис
![]() |
Творчій сюжетний (тематичний) натюрморт. Переглянути
варіанти тем, вибрати сюжет, підібрати предмети до обраної теми, розробити
ескіз натюрморту (можна виконати декілька варіантів ескізів); А-4 та гуаш,
(виконання великого формату після карантину). Теми – сніданок, стіл
художника, приладдя кухара, куточок письменника...
Продовжити роботу над ескізом
|
Бесіди про мистецтво
|
Переглянути майстер-класи «Вчимося у майстрів»
переглянути майстер-класи «Вчимося у
майстрів» №3 пейзаж в водоймою на блозі https://oksanabuzova.blogspot.com
–
переглянути майстер-класи «Вчимося у майстрів» №4 натюрморт гуашью на блозі https://oksanabuzova.blogspot.com
|
Декоративно-прикладне мистецтво
|
Архітектурний пейзаж у рельєфі
(паперопластика, аплікація з допрацюванням фарбами),
розробити ескіз (А-4); виконати рельєфну
аплікацію за ескізом та допрацювати в кольорі фарбами.
|
Історія образотворчого
мистецтва
|
Мистецтво
другої половини ХІХ ст. Передвижницька течія в українському живописі. Перші
мистецькі школи в Україні. Розвиток пейзажного жанру.
на блозі
Мистецтво
ХІХ-ХХ ст.
Становлення стилю модерн. Живопис та графіка
модерну. Виконати тест та надіслати відповідь
|
Рисунок
|
Творча композиція «Моє місто», виконати
замальовкита розробити ескіз композиції (А-4, олівець); продовжити роботу над
композицією – перенести ескіз на формат А-2, промалювати конструктивну
побудову малюнка, виконати тональне рішення, промалювати деталі та передній
план.
|
Скульптура
|
Виконати
обємну фігуру людини в характерному русі (фольга, папір, клей), розробити
ескіз та виготовити каркас фігури; продовження роботи- обклеїти каркас фігури
папером, надати характерних рис фігурі, передати рух.
https://www.youtube.com/watch?v=KiHZ2y0aDtI виготовлення пластичної маси
https://www.youtube.com/watch?v=cw05Ie4MJo0 виготовлення фігури
https://www.youtube.com/watch?v=Ys5FpWX-SL0
лесовичек изготовление
|
Пленер
(виконувати за зразком у відео)
|
Зображення
пейзажу з водою. Етюд аквареллю. (А-3, гуаш) https://www.youtube.com/watch?v=iteVoFypTPE
пейзаж з водою гуаш
|
Завдання на час карантину з 06.04.20 по 24.04.20
для
2-А класу
|
|
Живопис
|
Виконати натюрморт (червоно-зелений і сірий),
А-3,гуаш.
|
Рисунок
|
– Виконати декілька профільних силуетних
начерків з натури (від плями до загострення характерного), (А-4, чорна фарба)
https://www.pinterest.com/pin/745768019532144225/ профіль обличчя чоловіка (побудова)
–
Виконати декілька лінійних світлотіньових замальовок різних поворотів голови
людини (А-4, олівець) https://www.pinterest.com/pin/81698180728581884/ побудова обличчя дівчини
|
Декоративно-прикладне мистецтво
|
–
Натюрморт у рельєфі за настроєм. Розробити ескіз натюрморту з сюжетом на
підвіконні, виконати рельєфне зображення натюрморту за ескізом, висушити та
оздобити підмальовком гуашшю. (солоне тісто, картон, стеки, гуаш)
Можна вибрати один із запропонованих варіантів.
|
Пленер (1.5)
|
1). Виконати замальовки частин вулиці (графічні
матеріали, альбом) https://www.youtube.com/watch?v=CEc-4-dlYA8 пленерний
пейзаж простим олівцем
2). Пленер – Пейзаж із середнім планом. Етюд паркової
стежки (акварель, А-4);
3). Замальовки міського транспорту (А-4)
|
Пленер (1)
|
–
Замальовка архітектурного пейзажу зі стафажем. Пляма. (акварель, А-4) https://www.youtube.com/watch?v=5fVgBqduMX0
архитектурный пейзаж акварелью
|
Скульптура
|
Ажурний рельєф на анімалістичну тематику (солоне
тісто з допрацюванням гуашью), розробити ескіз; за ескізом виконати ажурний
рельєф зображення на картонній основі, висушити та допрацювати гуашью.
|
Бесіди про мистецтво
|
Переглянути майстер-класи «Вчимося у майстрів»
- №1 «Малюємо пейзаж гуашью»
- №2 «Квіти на пагорбах»
– переглянути
майстер-класи «Вчимося у майстрів» №3 «пейзаж в
водоймою» на блозі https://oksanabuzova.blogspot.com
– організаційна година –
переглянути майстер-класи «Вчимося у майстрів» №4 натюрморт гуашью, №5 архітектурний пейзаж аквареллю, №6 акварельний етюд "Пейзаж" на блозі https://oksanabuzova.blogspot.com
|
Історія образотворчого
мистецтва
|
– Мистецтво Західної Європи 17-18 ст.
– Мистецтво Західної
Європи 17-18 ст. Фламандський живопис – Рубенс. https://www.youtube.com/watch?v=p671Tgv5Ino
https://www.youtube.com/watch?v=fJiDYk0dMpM
Голандія – Рембрант.
– Франція.
Виконати тест та надіслати відповідь
|
Композиція
|
«Карнавал» виконати аплікацію рельєфу танцюючої
фігури людини (фігура зображена на основі, а одяг виконати в техніці
рельєфної аплікації, А-3), розробка ескізу та зображення фігури людини на
форматі-основі; продовжити роботу над композицією- виконати аплікацію одягу
рельєфно.
|
Увага! Завдання для 2-А класу на час карантину
з 12.03.20 по 03.04.20
предмет
|
Тема, завдання для 2-А класу
|
|
1
|
Рисунок
|
Графічний натюрморт. Виконати натюрморт з кімнатних квітів аквреллю з
допрацюванням чорною ручкою. (А-2) – годин.
|
2
|
Живопис
|
Натюрморт на основі поєднання додаткових кольорів. Виконати натюрморт з
овочів, фруктів, передати контрасність відношень доповнюючих кольорів. (А-3,
гуаш) – годин.
|
3
|
Пленер
|
Архітектурний пейзаж. Виконати замальовку архітектурної споруди в
оточенні природи. Передати конструкцію будівлі та фактуру цегли, рослин.
(альбом, простий олівець або чорна ручка) – годин.
|
4
|
Пленер
|
Замальовки та начерки тварин, птахів, комах. Предати форму зображуваного
та характерну фактуру (піря, шерсть, ворсинки...) (альбом, графічні
матеріали)
https://www.youtube.com/watch?v=aKXe1dRuVRg рисуем кота |
5
|
Рисунок
|
Пейзаж за вікном. Виконати графічну композицію на основі спостережень та
натури, передати плановість (підвіконня та пейзаж). (А-3, графітні олівці)
|
6
|
Живопис
|
Колірна композиція на основі додаткової пари кольорів. Виконати натюрморт
на основі жовто-оранжевих та синьо-фіолетових кольорів. Передати контрасність
та гармонійне поєднання додаткової пари кольорів. (А-3, гуаш)
|
7
|
Композиція
|
Танцююча людина. Виконати замальовки фігури людини в русі, вибрати вдалий
варіант для аплікації. Виконати рельєфну аплікацію фігури людини в русі.
(фігура людини- зобразити, виконати аплікацію плоско, а одяг- виконати
рельєфно) (папір, ножиці, клей)
|
8
|
Пленер
|
Етюд качечки в травах. Виконати замальовку аквареллю за зразком. (формат
на вибір, акварель)
|
9
|
Живопис
|
Синьо-зелений натюрморт. Виконати натюрморт, предати гармонію
світло-тіньової розтячки кольорів. (А-3, гуаш).
|
Увага! Завдання для 4-А класу на час карантину
з 12.03.20 по 03.04.20
предмет
|
Тема, завдання .
|
|
1
|
Композиція
|
Розробка ескізів до творчої підсумкової (дипломної) коипозиції.
|
2
|
Живопис
|
Натюрморт на основі поєднання додаткових кольорів. Виконати натюрморт з
овочів, фруктів, передати контрасність відношень доповнюючих кольорів. (А-3,
гуаш) .
|
3
|
Пленер
|
Архітектурний пейзаж. Виконати замальовку архітектурної споруди в
оточенні природи. Передати конструкцію будівлі та фактуру цегли, рослин.
(альбом, простий олівець або чорна ручка) .
|
4
|
Пленер
|
Замальовки міського пейзажу з фігурами людей. Предати перспективну
побудову споруд та пропорційне співвідношення фігур людей до будівель
(альбом, графічні матеріали)
|
5
|
Рисунок
|
Пейзаж з водоймою. Виконати графічну композицію на основі спостережень та
натури, передати плановість та різність фактур(води, трави, дерев ...). (А-3,
графітні олівці)
|
6
|
Живопис
|
Колірна композиція на основі додаткової пари кольорів. Виконати натюрморт
на основі жовто-оранжевих та синьо-фіолетових кольорів. Передати контрасність
та гармонійне поєднання додаткової пари кольорів. (А-3, гуаш)
|
7
|
Композиція
|
Замальовки фігури людини. Виконати замальовки фігури людини в русі. Продовження
роботи над ескізами до підсумкової тематичної композиції.
|
8
|
Пленер
|
Етюд качечки в травах. Виконати замальовку аквареллю за зразком. (формат
на вибір, акварель)
|
9
|
Живопис
|
Натюрморт на контраст доповнюючих кольорів (зелений-червоний). Передати
рефлекси зеленого та червоного на сірому. (А-3, гуаш)
|
Зображення для завдань на час карантину з 12.03 по 03.04.20
рисунок 2-й та 4-й класи - пейзаж з водоймою - простий олівець, альбом
(за бажанням можна взяти формат А-3)
замальовки тварин -2 клас
замальовки тварин -2 клас
живопис -2 клас - гуаш, формат А-3
живопис - 4 клас - гуаш, формат А-3
замальовки тварин -2 клас
живопис 2-й та 4-й класи - гуаш, формат А-3
пленер 4 клас- міський пейзаж з фігурами людей
(альбом, простий олівець або чорна ручка)
рисунок 2-й та 4-й класи - пейзаж з водоймою - простий олівець, альбом
(за бажанням можна взяти формат А-3)
Немає коментарів:
Дописати коментар